Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :
  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2310222757 ή στο mail info@kosmimatamoisidis.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει  χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα  πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.
Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :
  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες,μονόπετρα δαχτυλίδια με διαμάντι ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος kosmimatamoisidis και οι ετικέτες του προϊόντος.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη, με courier.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@kosmimatamoisidis.gr με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το κατάστημα Κοσμήματα Μωυσίδης δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα Κοσμήματα Μωυσίδης έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη. Σε περίπτωση που πραγματοποιηθούν αγορές από τη κατηγορία προϊόντων “Βέρες” , “Μονόπετρα με Διαμάντι/ια” ,  προσωποποιημένα κοσμήματα (ονόματα κ.α.),  καθώς και σε ειδικές παραγγελίες δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής παρά μόνο αλλαγής μεγέθους (στα μονόπετρα) εφόσον είναι εφικτό και με οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται επίσης δεκτές σε ρολόγια Smartwatch , εφόσον η συσκευασία έχει αποσφραγιστεί.  Σε διαφορετική περίπτωση εφόσον η συσκευασία έχει παραμείνει σφραγισμένη έχετε δικαίωμα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της συλλογής μας. Για λόγους υγιεινής, τα σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. Τα γούρια που έχουν επάνω ή συμβολίζουν τον αριθμό του έτους δεν επιστρέφονται. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που μια παραγγελία επιστρέψει σε εμάς επειδή για οποιοδήποτε λόγο δεν παρέλαβε ο πελάτης από την μεταφορική / courier, η επαναποστολή θα γίνεται εφόσον η παραγγελία προεξοφληθεί. (Δεν υποστηρίζεται δηλαδή η αντικαταβολή) Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, ενώ το κόστος επαναποστολής του είδους που τυχόν επιλέξετε για αντικατάσταση επιβαρύνει εξ ολοκλήρου την www.kosmimatamoisidis.gr. Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος είναι απαραίτητη και η απόδειξη λιανικής πώλησης που υπήρχε στο δέμα. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή ή θα επιστρέφεται η αξία του προϊόντος χωρίς τον ΦΠΑ.Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και σύμφωνα με όλα τα παραπάνω. Ελαττωματικό Προϊόν Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η www.kosmimatamoisidis.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@kosmimatamoisidis.gr για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης. Η www.kosmimatamoisidis.gr δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών. Οι εγγυήσεις των ορολογιών καλύπτουν μόνο το μηχανικό μέρος του ρολογιού και καμία εγγύηση δεν καλύπτει την περίπτωση οπού το ρολόι πάρει νερά.